Poslepu.cz na novém URL

Od ledna 2014 najdete blog na adrese poslepu.cz.

úterý 24. dubna 2012

Materiály z dnešního workshopu o přístupnosti na UX konferenci

Dnes jsem měl na UX konferenci workshop o přístupnosti a účastníkům jsem slíbil slajdy a nějaké odkazy na zdroje, o kterých jsem mluvil. Slib plním, prezentaci najdete níže a odkazy přidávám ;-)

Slajdy

Odkazy

Dávám je k dispozici v pořadí, v jakém jsem je na workshopu zmiňoval + přidávám ty, na které jste se měli ptali během individuálních konzultací.

Ohlasy na workshop

Potěšily mě pozitivní ohlasy na můj workshop od @filmator, @jmtcz a @a_pospisil. Díky.

Děkuji také za zájem o přístupnost všem, kdo přišli na workshop či na konzultaci (či si jen tak popovídat), organizátorům děkuji za pozvání a těším se na setkání na nějaké další akci. Nejbližší přednášku bych měl mít na mobilní vývojářské konferenci Mobile DevCamp 2012. Tak doražte ;-)

Související odkazy

Žádné komentáře: